Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Nemzetközi marketing stratégia és gyakorlat

#Rövid szakmai képzés   #Üzleti   #Nyitott/Szervezetre szabott zárt  
Képzés célja
Adott vállalkozásnál a nemzetközi kereskedelemben különböző státuszokban dolgozó munkatársak számára olyan moduláris felépítésű nemzetközi marketing stratégiai és technikai szakismeretet nyújtó képzés, amely segíti a résztvevőt a jelenlegi munkakörében végzett műveletek rendszerben való átfogó értelmezésére és továbbfejlesztésére. Évtizedes tapasztalatunk szerint ugyanis, sem a nemzetközi nagyvállalatok, sem a KKV vállalatok nem fordítanak elég gondot arra, hogy munkatársaikat a vállalkozás adott nemzetközi szakmai folyamataiba átfogóan bevezessék. Ennek következménye, hogy az adott munkaműveleteken túl gyakran a folyamat egészét nem látják át, így nem is foglalkoznak szinergiák keresésével. Ez pedig előbb-utóbb hatékonysági problémát idéz(het) elő.
Képzési idő
32 óra
Jelentkezési határidő
Folyamatos
Képzési díj
Kérjen ajánlatot!
Helyszín
Miskolci Egyetem
Főbb témakörök - tárgyak
Modul 1. Nemzetközi marketing és üzletszerzés - Modul 2. Nemzetközi beszerzés - Modul 3. Nemzetközi értékesítés – személyes eladás - Modul 4. Nemzetközi, külkereskedelmi technikák
Bővebb leírás

Képzésfelelős: Dr. Dankó László, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézet