Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Városmarketing specialista

#Szakirányú továbbképzés   #Üzleti   #Nyitott  
Képzés célja
A Marketing és Turizmus Intézet képzésének célja olyan szakemberek képzése, akik társadalmi, non-business, non-profit (turisztikai, kulturális, sport, civil) és kiemelten a területi (település, városi, megyei, országos) szervezetekben végeznek marketingtevékenységet. Megszerzett elméleti és gyakorlati ismereteik birtokában képesek területi marketing stratégia kialakítására, a területi marketing és különböző alkalmazási funkcionális, szakmai marketingterületek tevékenységeinek menedzselésére, különböző szakmai programok irányítására, a területi marketing eszközei szükséges tartalmának meghatározására, feladatok végrehajtásának koordinálására, kapcsolattartásra belső és külső stakeholderekkel.
Képzési idő
2 félév
Képzési díj
250000 Ft/félév
Helyszín
Miskolci Egyetem/ Budapest
Szerezhető végzettség
városmarketing specialista diploma
Főbb témakörök - tárgyak
önkormányzati gazdálkodási ismeretek, közszféra menedzselésének ismeretei, területfejlesztési ismeretek, társadalmi, non-profit marketing, vásárlói magatartás- és piacelemzés, marketingkutatás, marketingtervezés, marketingstratégia, értékesítési ismeretek, marketingkommunikáció, területi kínálatfejlesztés, területek márkázása, turisztikai ismeretek, kulturális szféra ismeretei, rendezvényszervezés, közszolgálati marketing
Felvételi követelmények
bármely képzési területen szerzett BSC (korábbi képzési rendszerben főiskolai) végzettség
Bővebb leírás

Szerezzen speciális diplomát és legyen a településének területi marketing szakembere!

Mitől lesz egy település vonzó? Hogyan alakítható a település imázsa? Hogyan érhetjük el a lakosság elégedettségét? Hogyan csábíthatjuk a turistákat és a befektetőket a településünkre? Hogyan márkázható egy település? Hogyan vigyünk sikerre kulturális intézményeket, eseményeket a közösségi célok érdekében? Hogyan menedzseljünk környezeti és más közös problémákat?

Ismerje meg a társadalmi marketing szemléletét és a településmarketing szakmát! Sajátítsa el a területi marketing stratégia készítéséhez, a területi marketing tevékenységeinek menedzseléséhez szükséges ismereteket!

 

Képzésfelelős: Prof. Dr. Piskóti István, intézetigazgató, Marketing és Turizmus Intézet