Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Városmarketing szakközgazdász

#Szakirányú továbbképzés   #Üzleti   #Nyitott  
Képzés célja
A Marketing és Turizmus Intézet képzésének célja olyan szakemberek képzése, akik társadalmi, non-business, non-profit (turisztikai, kulturális, sport, civil) és kiemelten a területi (település, városi, megyei, országos) szervezetekben végeznek marketingtevékenységet. Megszerzett elméleti és gyakorlati ismereteik birtokában képesek területi marketing stratégia kialakítására, a területi marketing és különböző alkalmazási funkcionális, szakmai marketingterületek tevékenységeinek menedzselésére, különböző szakmai programok irányítására, a területi marketing eszközei szükséges tartalmának meghatározására, feladatok végrehajtásának koordinálására, kapcsolattartásra belső és külső stakeholderekkel.
Képzési idő
2 félév
Jelentkezési határidő
2019. szeptember 01.
Képzési díj
250000 Ft/félév
Helyszín
Miskolci Egyetem/ Budapest
Szerezhető végzettség
városmarketing szakközgazdász diploma
Főbb témakörök - tárgyak
Vásárlói magatartás- és piacelemzés, marketingkutatás, marketingtervezés, marketingstratégia, értékesítési ismeretek, marketingkommunikáció, területi kínálatfejlesztés, területek márkázása, turisztikai ismeretek, kulturális szféra ismeretei, önkormányzati gazdálkodási ismeretek, közszféra menedzselésének ismeretei, területfejlesztési ismeretek, társadalmi, non-profit marketing, rendezvényszervezés, közszolgálati marketing
Felvételi követelmények
gazdaságtudományi területen szerzett BSC (korábbi képzési rendszerben főiskolai) végzettség
Bővebb leírás

Szerezzen speciális diplomát és legyen a településének területi marketing szakembere!

Mitől lesz egy település vonzó? Hogyan alakítható a település imázsa? Hogyan érhetjük el a lakosság elégedettségét? Hogyan csábíthatjuk a turistákat és a befektetőket a településünkre? Hogyan márkázható egy település? Hogyan vigyünk sikerre kulturális intézményeket, eseményeket a közösségi célok érdekében? Hogyan menedzseljünk környezeti és más közös problémákat?

Ismerje meg a társadalmi marketing szemléletét és a településmarketing szakmát! Sajátítsa el a területi marketing stratégia készítéséhez, a területi marketing tevékenységeinek menedzseléséhez szükséges ismereteket!

 

Képzésfelelős: Prof. Dr. Piskóti István, intézetigazgató, Marketing és Turizmus Intézet, Gazdaságtudományi Kar