Szerezzen speciális diplomát és legyen a B2B piacok szakértője!
Hogyan lehet üzleti sikereket elérni a business to business, a cégek, szervezetek közötti piacon? Hogyan lesz a termékemből az vevőm üzleti megoldása? Hogyan biztosítható az ügyfél-orientáltság, MI a jó belső marketing titka? Ügyfélelégedettség, lojalitás mérésének és menedzsmentjének módszerei (SCM). Mennyit ér egy ügyfél, hogyan optimalizáljuk az ügyfélkapcsolatokat? Mi a leghatékonyabb értékesítési módszer? Milyen piaci együttműködések támogatják céljainkat?
Fedezze fel a külső marketingkommunikáció, a hírnév, imázs és márkaépítés – ezen belül kiemelten az employer branding – módszereit, technikát, a társadalmilag felelős vállalati tevékenység (CSR) marketing-támogatásának módszereit! Ismerje meg a modern marketing alkalmazásait az üzleti piacokon: Marketing 3.0., Marketing 4.0.! Sajátítsa el a marketing és alkalmazásainak hagyományos és digitális, online megoldásait az üzleti, gyakorlati életben is jártas, tapasztalt oktatógárdától.
A képzésre jelentkezés határideje: 2019. szeptember 15.
Gazdasági alapdiplomával rendelkezők jelentkezése ITT!
Bármely képzési területen szerzett alapdiplomával rendelkezők jelentkezése ITT!